Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
Ilość towarów: 0
Wartość: 0.00 PLN
Złóż zamówienie
  STRONA GŁÓWNA KOSZTY DOSTAWYREGULAMIN SKLEPUZOBACZ TRAILERY KSIĄŻEKKONTAKT
REGULAMIN SKLEPU
Szukaj według autora
 


------------------------
Pokaż wszystkie

 


------------------------
Pokaż wszystkie

 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

REGULAMIN ZAKUPÓW

 

Sklep internetowy benefit.sklepna5.pl, dostępny pod adresem www.benefit.sklepna5.pl, prowadzony przez Benefit Jacek Bojarski działający na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, z siedzibą w Borówcu (62-023), ul. Uroczysko 11, z numerem NIP: 782-220-71-27 i numerem REGON: 302033610. nr konta 50 10205558 1111 187893300070.

 

1.       Sklep internetowy benefit.sklepna5.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://www.benefit.sklepna5.pl lub za pośrednictwem e-mail: expresiv@onet.pl

2.       Wszystkie produkty oferowane w sklepie benefit.sklepna5.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3.       Wszystkie ceny podane na stronie sklepu internetowego są cenami brutto. Na każdy sprzedany towar wystawiony zostany rachunek.

4.       Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru po ustaleniu szczegółów odbioru.

5.       Obsługa zamówień płatnych przy odbiorze rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta, lub po telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta faktu złożenia zamówienia. Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 3 dni od dnia ich złożenia nie będą realizowane.

6.       Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu. Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane). 

7.       Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

8.       Informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu benefit.sklepna5.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta.

9.       Zwrot bez podania przyczyny: zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w terminie dziesięciu dni od jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Klient w takim przypadku zobowiązany jest do niezwłocznego – nie dłużej niż w ciągu 14 dni - zwrotu towaru. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty, tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto bankowe. Koszt odesłania towaru przez Klienta nie podlegają zwrotowi. Prawo to dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

10.    Reklamacje: sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od zakupu z tytułu niezgodności towaru z umową. Klient zawiadamia pisemnie sprzedawcę o niezgodności towaru z umową w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tej niezgodności załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową. Sprzedawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić towar na nowy w terminie 14 dni.

11.    Dane osobowe przekazywane przez Klienta są przetwarzane przez sklep benefit.sklepna5.pl, dane te są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy.

12.    Regulamin określa zasady zakupów w sklepie benefit.sklepna5.pl Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

13.    Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. 

14.    Wszelkie zmiany, korekty lub uzupełnienia regulaminu wchodzą w życie z dniem ich wprowadzenia i umieszczenia na stronie internetowej sklepu.

 
  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 

  1. 1.
  2. 2.
  3. 3.
  4. 4.
  5. 5.
 

 

 

 

  KOSZTY DOSTAWY
  REGULAMIN SKLEPU
  ZOBACZ TRAILERY KSIĄŻEK
  KONTAKT
 

BENEFIT
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl